Strul med leveransen
Om du upplever strul med din leverans från DHL, fått fel produkt eller saknar något i din leverans ber vi dig omgående kontakta oss via info@lollystore.se för skyndsam hantering.
Reklamation
Om du mottagit en skadad eller felaktig produkt ber vi dig omgående kontakta oss via info@lollystore.se. Bifoga gärna bild på skadan samt ordernummer för snabbare hantering. Vid skadade eller felaktiga produkter skickar vi som regel en ny/korrekt produkt inom 48 timmar.
Ångerrätt
Vid beställning av livsmedel gäller generellt ingen ångerrätt. Vi är dock mån om att du som kund skall känna dig nöjd och trygg varför vi uppmanar dig att ändå kontakta oss via info@lollystore.se om du ångrar ditt köp.
Vi kan säkert hitta en lösning tillsammans!
Utdrag ur Distansavtalslagen:
”Undantag från ångerrätten
Det finns undantag då ångerrätten inte gäller. Till exempel har inte konsumenten enligt lagen inte rätt att ångra avtal om varor som snabbt kan försämras, till exempel livsmedel ”Vill du läsa mer om Distansavtalslagen hittar du information på denna länk: Distansavtalslagen i korthet
Öppet köp - Ej livsmedel
Öppet köp gäller endast på produkter som inte räknas som livsmedel. På övriga produkter gäller öppet köp i 14 dagar efter att du mottagit din order. Produkten/Produkterna ska vara i väsentligt oförändrad skick, i sin originalförpackning tillsammans med eventuella tillbehör. Innan returnering ber vi dig kontakta oss via info@lollystore för returinformation.